اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر شماره ۱۱۷۰۰

صدور‌مجوز فعالیت رستوران ها در‌ماه رمضان

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ , بازدید: ۵۲۷
با همکاری پلیس نظارت بر اماکن عمومی در راستای ارائه خدمات به مسافرین نوروزی ،ضمن رعایت کامل شئونات‌ ماه مبارک رمضان ورعایت کامل دستورالعمل های نحوه فعالیت رستوران ها در‌ماه مبارک‌ رمضان ، مجوز فعالیت صادر گردید.

سید علی اصغرمیرابراهیمی رئیس اتحادیه رستوران داران تهران تهران ضمن قدردانی و تشکر از عملکرد و همکاری نیروی انتظامی از صدور مجوز فعالیت رستوران ها در ماه مبارک رمضان خبر داد و اعلام کرد:

ازتاریخ 28 اسفندماه 1401 برای رستوران داران واجد شرایط درخواست صدور مجوز فعالیت جهت ارائه خدمات مطابق ضوابط تعیین شده برای مسافران نوروزی به اداره محترم اداره نظارت براماکن عمومی ارجاع گردیده که با تعامل و همکاری پیوسته نیروی انتظامی ، اعضای واجد شرایط اتحادیه رستوران موفق به دریافت مجوز با نظارت و پایش بازرسین این اتحادیه و رعایت کامل دستورالعمل های فعالیت در ماه رمضان مجاز به ارائه خدمات برای مسافران نوروزی گردیده اند.

میرابراهیمی ضمن گلایه از برخی رستوران داران افزود: با حضور نماینده اتحادیه در اداره اماکن مشخص گردید،متاسفانه تعدادی از اعضا با تصور به تعطیلی اداره اماکن در روزهای نخست فروردین جهت پیگیری دریافت مجوز اقدام نکرده و یا پس از صدور مجوز برای دریافت آن مراجعه نداشته اند. رئیس اتحادیه رستوران اضافه کرد: بازرسین این اتحادیه موظف  و مکلف به پایش و نظارت برعملکرد رستوران های دارای مجوز فعالیت می باشند و در صورت تخطی از دستورالعمل ها و عدم رعایت شئون  ماه مبارک رمضان با متخلفین برخورد قاطع می گردد.

روابط عمومی اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران 

 

 

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016